dinsdag 25 augustus 2015

NIEUW ESSENCE LIQUID LIPSTICKS

 Hi beauty's, 

Liquid lipsticks... we're not done yet. Je bent tegenwoordig geen cosmetica merk als je geen liquid lipsticks uitbrengt. Essence wil niet achter blijven (ookal zijn ze best laat) en daarom hebben ze zes liquid lipsticks uitgebracht. Ik was gisteren in de Kruitvat in Breda en heb daar twee kleuren gekocht 03 Almost real en 04  Show off! Liquid lipsticks zijn een twee in een product. Ze beloven de dekking van een lippenstift en de glans van een lipgloss. Essence heeft dit verwerkt in de verpakking zoals je ziet lijken de liquid lipsticks op lippenstiften. 

03 Almost real 
04 Show off!







Op een wit doekje krijg je een goed beeld van de pigmentatie. Beide kleuren zijn goed gepigmenteerd. 


Toen ik de deze swatches opdeed was ik blij verrast want de pigmentatie blijft aanhouden.
Final test, the lips.. 

03 Almost real 

04 Show off!

Mijn lippen zijn van zichzelf al best donker. Je ziet mijn lipkleur eronder uitkomen op de eerste foto. Dus almost real viel tegen maar als je wat lichtere lippen hebt zal dit voor jou geen probleem zijn. Ik ben heel tevreden met show off, de kleur is donker genoeg voor mijn lippen en de pigmentatie is super! Hij dekt de lippen als een lippentift maar glanst als een glosje. Dus inderdaad twee in een. 
De liquid lipsticks van Essence doen wat ze zeggen, ze zijn gepigmenteerd en glossy. Ook ruiken ze heerlijk en ..smaken ze ook lekker. Dat kan voor sommige van ons (waaronder mij) erg verleidgelijk zijn. De kwastjes zijn de enige minpunt want ze brengen het product niet erg geleidelijk aan. Ik ben in ieder geval wel tevreden want voor 2,59 zijn deze liquid lipsticks helemaal prima! Je kan dit product ook online kopen >hier. Als je van plan bent om er een te kopen test de kleur van tevoren uit op je lippen zodat je zeker weet dat hij niet te licht of te donker is voor jou. 



xxx
Lilussh 



6 opmerkingen:

  1. Ze zien er heel mooi uit, jammer dat almost real niet zo goed dekt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die tweede is echt prachtig. Jammer dat die eerste niet zo dekt, maar wel fijn om te lezen dat de kwaliteit verder goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tweede is echt super mooi! Jammer dat je geen ''selfie'' hebt genomen ik ben heel benieuwd hoe die je staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tweede is mooi! Helaas is de eerste kleur ook een ramp als je lichtere lippen hebt, een zooitje wordt het! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb Almost Real ook en ben er erg tevreden over. Show Off staat je ook mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vooral show off! vind ik erg mooi ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen