vrijdag 21 augustus 2015

DENIM LOOKBOOK

Welcome Beauty's,

Denim is een van de grootste op het moment. Designers als Tom Ford, Marc Jacobs , Phillip Lim en ChloƩ voegen all denim outfits toe aan hun najaars- collecties en highstreet winkels als Mango, Zara, Forever21, Pull&Bear en Bershka proberen de trend bij te houden.

Ik heb onlangs een spijkerjurkje gekocht bij H&M. Het jurkje deed me meteen denken aan een outfit van mijn favorite blogger Walk in Wonderland 




Jurk: H&M 29,99
Schoenen: Primark 20
Zonnebril: Dior So Real 

Hakken maken een stoere denim outfit wat meer stylish. Een andere leuke denim combinatie is een spijkerblousje in een gescheurde spijkerbroek met een paar strappy heels.
Hieronder staan links naar verschillende denim items die op mijn wishlisht staan.

Blousjes: 


Jurkjes:
MANGO
BOHOO
ZARA

Tuinpakjes:
ZARA
BOHOO
PULL&BEAR

Rokjes:
BOHOO
MANGO
H&M



SKY BAR NHOW ROTTERDAM <3

xxx
Lilussh



5 opmerkingen:

  1. Oeh wauw, wat een prachtig jurkje zeg! Eigenlijk ben ik helemaal niet zo van de denim, maar dit item vind ik dan wel weer heel leuk. Staat je prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik had bij ONLY ook zo'n denim overhemdjurk gekocht, maar na lang twijfelen toch maar terug gestuurd. Vond 'm mij niet helemaal geweldig staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Lilit , the Post is Very Nice : Denim is a Must & You Are Pretty ; Congratulations , ByeBye & Lots of Luck !!!

    BeantwoordenVerwijderen